loading...

کاچار ابزار - تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک صنعتی در ایران

بهترین اتوماسیون آتلیه عکاسی چیست ؟ قبل از اینکه به توضیح اتوماسیون آتلیه عکاسی بپردازیم که چرا صاحبان آتلیه به آن نیاز پیدا می‌کنند و چه ویژگی‌هایی را شامل می‌شود، ا

بهترین اتوماسیون آتلیه عکاسی

کاچار ابزار بازدید : 23 دوشنبه 10 آبان 1400 : 15:44 نظرات (0)

بهترین اتوماسیون آتلیه عکاسی چیست ؟

قبل از اینکه به توضیح اتوماسیون آتلیه عکاسی بپردازیم که چرا صاحبان آتلیه به آن نیاز پیدا می‌کنند و چه ویژگی‌هایی را شامل می‌شود، ابتدا باید بدانیم آتوماسیون چیست ؟می‌خواهیم شما عزیزان را با مفهوم اتوماسیون آشنا نماییم و توضیحاتی را ارائه دهیم.

برای همه افراد پیش آمده که برای انجام امور اداری خود ساعت‌ها در اداره مورد نظر وقت گذرانده و از بخشی به بخش دیگر در حال تردد باشند. همچنین در یک سازمان نیز مراحل اداری رسیدگی به امور آنقدر طاقت‌فرسا و وقت‌گیر است که ممکن است در نهایت، کار انجام نشده و باعث به تعویق افتادن آن فعالیت شود. حتی در مواقعی ممکن است اسناد دچار مشکل و صدمه شوند و نیاز به تکرار مراحل باشد.

چنین مشکلاتی همیشه وجود داشته و اجتناب ناپذیر است بنابراین باید راه حلی برای برطرف شدن این گونه مشکلات پیدا میشد. با گسترش کامپیوتر و نرم افزارها، این تکنولوژی‌ها به راهی برای خاتمه دادن به این دشواری‌های اداری تبدیل شده است. سیستم اتوماسیون اداری راه حلی است که با استفاده از تکنولوژی‌های کامپیوتری و بصورت خودکار و اتوماتیک پیاده‌سازی می‌شود تا امور اداری راحت‌تر انجام شود.

اتوماسیون اداری یک سیستم اطلاعاتی کامپیوتری است که انواع اسناد اعم از فرم‌ها، ایمیل‌ها و اسناد ارتباط اداری را ذخیره نموده و قابلیت ارسال و پردازش آنها را دارا می‌باشد. سازمان‌ها، شرکت‌ها، آتلیه‌ها و مواردی از این قبیل برای اتوماتیک کردن فعالیت‌های درون یا برون سازمانی خود از اتوماسیون استفاده می‌نمایند.

حال می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به اینکه یک اتوماسیون آتلیه جدا از بحث اهمیت وجودی اتوماسیون که پیش تر راجب آن صحبت کردیم، چه خصوصیات و مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد تا صاحبان آتلیه‌های عکاسی را مجاب به داشتن آن بکند.

اتوماسیون چیست؟

حال با توضیحاتی که داده شد به این موضوع پی می‌بریم که اتوماسیون برای یک آتلیه عکاسی به چه صورت می‌تواند باشد و چه سیستمی برای یکپارچه‌سازی آن پیاده‌سازی می‌شود. در سیستم اتوماسیون آتلیه عکاسی عواملی نظیر سرعت در ثبت سفارش، بررسی‌های مالی، گزارش‌گیری مشتریان، ارسال تبلیغات پیامکی و… پیاده‌سازی می‌شود تا امور بصورتی ساده، راحت و خاطری آسوده برای صاحبان آتلیه عکاسی و نیز مشتریان آنها انجام شود.

برای اینکه یک اتوماسیون آتلیه عکاسی بهترین و بدون نقص باشد می‌بایست طوری طراحی شده باشد که صاحبان آتلیه عکاسی به راحتی بتوانند فعالیت‌هایی نظیر دریافت سفارشات، تقویم کاری، ارسال پیامک مناسبتی و تبلیغاتی، بررسی‌های مالی و… را مدیریت کنند.

ویژگی‌های اتوماسیون آتلیه عکاسی

مدیریت فعالیت‌های روزانه

در یک اتوماسیون آتلیه عکاسی باید یک بخشی اختصاص داده شود که فعالیت‌های روزانه مربوط به آتلیه در آن نمایش داده شود. مواردی از قبیل دریافتی و پرداختی‌ها، تعداد سفارشات و... برای صاحبان آتلیه اختصاص داده شود.

ثبت سفارشات و نوبت‌دهی

یکی از بخش‌های مهم که بسیار پرکاربرد و مهم می‌باشد، اختصاص دادن قسمتی برای ثبت سفارش مشتری و نوبت‌دهی برای آنهاست. همچنین لیستی از سفارشات مشتری که در سیستم ثبت شده است در نظر گرفته شود.

تقویم کاری

در این سیستم اتوماسیون قسمتی باید تعبیه شود برای نمایش وقت عکاسی‌های رزرو شده که بر حسب روز، ماه و سال قابل رؤیت باشد تا صاحبان آتلیه بدانند در چه تاریخی با کدام مشتری وقت عکاسی دارند.

ارسال پیامک

بخش هیجان انگیز ارسال پیامک در پنل اتوماسیون آتلیه بسیار کاربردی است و مشتریان از آن بسیار استقبال کرده و برای آنها جالب توجه است. در این قسمت صاحبان آتلیه عکاسی می‌توانند مواردی مانند تبریک تولد، تبریک سالگرد ازدواج، تبریک مناسبت‌ها و مرحله تحویل سفارشات مشتری را به آنها پیامک کنند.

خدمات

می توان در اتوماسیون آتلیه بخشی را برای معرفی خدماتی که صاحبان آتلیه ارائه می‌دهند در نظر گرفت. خدماتی از قبیل عکاسی هنری، پرسنلی، جشن تولد، کودک و بارداری و... که در آن می‌توان ثبت نمود.

مدیریت مالی

برای مدیریت مالی در سیستم اتوماسیون آتلیه، تمام پرداختی‌ها و دریافتی‌ها را می‌توان مشخص نمود. پرداختی‌هایی نظیر حقوق کارمندان، اجاره تجهیزات، چاپ و صحافی و همچنین دریافتی‌ها از سوی مشتریان قابل نمایش و ارائه است.

اتوماسیون شرکت عکاس برای آتلیه‌ها

شرکت “عکاس” با در اختیار داشتن سیستم اتوماسیون آتلیه  پرکاربرد و قدرتمند، آماده ارائه این سیستم به آتلیه‌های عکاسی می‌باشد تا روال کاری سنتی آنها را متحول کند. تبدیل به یک سیستم کاری جدید همراه با امکاناتی بی‌نظیر و سهولت در ارتباط بین صاحبان آتلیه با مشتریان و کارمندان خود مزایای زیادی را به همراه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﭼﺎر اﺑﺰار ﻣﻔﺘﺨﺮ اﺳﺖ ﺑﺮاي اوﻟﯿﻦ ﺑﺎر در اﯾﺮان موفق ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ محصولاتی از قبیل: ﺑﻮﻟﺖ ﺗﻨﺸـﻨﺮ ﻫﺎي ﯾﮏ، دو و ﺳﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮدﮐﺎر ﭘﯿﺴﺘﻮن و ﺗﻨﻮع در ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻮﮐﺖ ﻫﺎ ، انواع جکهای هیدرولیکی صنعتی شامل: جک کتابی، جک نیمه کتابی، جک با مهره ایمنی، جک با برگشت خودکار، جک یک طرفه با پیستون وسط باز، انواع آچار ترک هیدرولیکی و پمپ های فوق فشار بالا ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﻓﻨﯽ روز دﻧﯿﺎ و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻗﯿﻤﺖ ﻗﺎﺑﻞ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﻌﺘﺒﺮ اروﭘﺎﯾﯽ ﺷﺪه و ﺑﻪ اﯾﻦ وﺳﯿﻠﻪ،ﮔﺎﻣﯽ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﮐﻮﭼﮏ در راﺳﺘﺎي ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺻـﻨﻌﺖ و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮي از واردات اﯾﻦ اﺑﺰارﮐﺎرا در صنایع مادر مانند : ﻧﻔﺖ، ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ، نیروگاه، ﺳﺎزه، ﺳﯿﻤﺎن، ﻓﻮﻻد و ... برداشته است . هدف اصلی این شرکت طراحی و تولید مجموعه ای از محصولات متنوع، با کیفیت، زمان تحویل مناسب، خدمات پس از فروش سریع و قیمت قابل رقابت جهت ایجاد یک همکاری سود آور مشترک با مشتریان میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 394
  • بازدید کلی : 766