loading...

کاچار ابزار - تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک صنعتی در ایران

آتلیه عروس در غرب تهران بهترین آتلیه عروس در غرب تهران آتلیه شاین با بیش از15 سال تجربه اختصاصی در زمینه  عکاسی عروس ، آتلیه کودک ،مدلینگ و صنع

بهترین آتلیه عروس در غرب تهران

کاچار ابزار بازدید : 24 دوشنبه 10 آبان 1400 : 15:47 نظرات (0)
آتلیه عروس در غرب تهران

آتلیه عروس در غرب تهران

بهترین آتلیه عروس در غرب تهران

آتلیه شاین با بیش از15 سال تجربه اختصاصی در زمینه  عکاسی عروس ، آتلیه کودک ،مدلینگ و صنعتی جزء بهترین های  آتلیه عروس در غرب تهران میباشد.این آتلیه با داشتن کادری مجرب و با سابقه مفید عکاسی عروس و داماد این افتخار را دارد که هموتره توتنسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و در ای عرصه جزء بهترین های تهران و ایران باشد. امروزه در زمینه عکاسی عروس

 

آتلیه عروس در غرب تهران با قیمت مناسب

اگر از جمله افرادی هستید که به کیفیت عکسهای عروسیتون  اهمیت می دهید، احتمالا به دنبال انتخاب بهترین آتلیه عکاسی تهران برای عکس عروسی  هستید. آتلیه های مختلفی در تهران وجود دارد که در حال ارائه خدمات عکاسی می باشند. برای انتخاب بهترین آتلیه لازم است به مراکز عکاسی مراجعه کنید که از به روزترین امکانات حرفه ای عکاسی بهره مند باشند. آتلیه شاین با بیش از 15 سال سابقه، یکی از بهترین آتلیه های عکاسی تهران است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز عکاسی حرفه ای، در حال ارائه خدمات عکاسی و فیلم برداری می باشد.

 

معرفی آتلیه عکاسی شاین

عکاسی و فیلم برداری حرفه ای در آتلیه عکاسی شاین، توسط دوربین های DSLR، 4K، Full HD و … انجام می شود. ساخت زیباترین کلیپ های خاطره انگیز با تصویربرداری با بهره گیری از هلی شات، کرین، ریل، استدی کم، مووی کم و … انجام می گردد. شاین از بخش مونتاژ مجزا توسط پرسنل خانم و کادری مجرب و حرفه ای برای اطمینان خاطر شما عزیزان برخوردار است. آتلیه حرفه ای عروس شاین از سال 1360 دارای مجوز  رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران است.

 

بهترین آتلیه عروس در غرب تهران

به جرات می توان گفت آتلیه شاین یکی از بهترین آتلیه های عروس در غرب تهران است که در رشته تخصصی عکاسی و فیمبرداری عروس، کودک، مدلینگ، صنعتی، ساخت کلیپ و عکس پرسنلی فعالیت دارد. اگر نیاز به گرفتن عکس فوری دارید، یا عکسی فوری برای گواهینامه می خواهید، همچنین عکس فوری برای پاسپورت، سفارت یا عکس 3 در 4 برای ثبت نام و … نیاز دارید، آتلیه شاین آماده ارائه بهترین خدمات از نظر کیفیت و قیمت می باشد.

خدمات آتلیه عکاسی حرفه ای شاین
خدمات آتلیه عکاسی حرفه ای شاین شامل موارد زیر است:
1- آتلیه عروس ، عکاسی و فیلمبرداری مجالس
استودیو شاین با کادری مجرب، بهترین خاطرات شیرین زندگیتان را ثبت می کند. این آتلیه حرفه ای، عکاسی آتلیه، عکاسی باغ ، عکاسی عمارت ، عکاسی در لوکیشین های مختلف و با بالاترین امکانات و تکنولوژی را به شیوه هنرمندانه و متناسب باهر سلیقه ای ارائه می نماید.

ما تو این مطلب قصد داریم بهترین لوکیشن های عکاسی عروس در تهران رو بهتون معرفی کنیم.

همونطور که می دونیم،عروس و داماد های امروزی تمایل زیادی به عکاسی در طبیعت دارن و سراغ باغ و عمارت های جذاب برای عکاسی عروس هستن.

آتلیه شاین، قصد داره؛ شما رو به اطراف تهران ببره و بهترین لوکیشن‌های این منطقه رو برای گرفتن عکاسی عروس و داماد یا عکاسی فرمالیته بهتون معرفی کنه!

 

عکاسی عروس در روستای خور

عکاسی عروس، تو روستای زیبای خور که در شمال غرب تهران قرار داره خالی از لطف نیست. این روستای زیبا یکی از مناطق مرتفع البرزه که طبیعت بکر و منحصر به فردی داره.

تو روستای خور، شما خاص ترین عکس هارو می‌تونید بگیرید.

فکرش رو بکنید پشت صحنه عکاسی عروستون با بک گراند آبشار معروف خور یا کنار قله‌ها و دره‌های سرسبز و پیچ در پیچ و باغ‌های زیبای این روستا چقدر می‌تونه خواستنی و خاص باشه.

 

آتلیه عروس در غرب تهران

آتلیه عروس در غرب تهران

 

عکاسی عروس در روستای زرین‌دشت

روستای زرین دشت، نه تنها یه لوکیشن عالی برای گرفتن عکس و فیلم عروس و داماده، بلکه یه منطقه بکر و توریستیه که  مناظر خاص و دیدنیش منحصر به فرده!

خیلی از آتلیه دارها معتقدن، زرین دشت، بهترین لوکیشن اطراف شهر تهرانه.

یکی از زیبایی‌های این روستا رودخانه حبله روده که جاذبه خاصی داره.

 

آتلیه عروس

آتلیه عروس در غرب تهران

 

عکاسی عروس در روستای آبنیک

عکاسی عروس تو روستای آبنیک  که روستایی سرسبز و خوش آب و هوا از توابع شهرستان شمیراناته و  به نوبه خودش، طبیعت متحیر کننده ای داره؛ خیلی طرفدار داره.

این روستای سرد و کوهستانی جاذبه‌های خاصی برای عکاسی  عروس و داماد داره که معروفترینش رودخونه کلاروده!

اگه شما هم از اون دسته عروس و داماد ها هستین که ترجیح می‌دین، عکس و فیلم فرمالیتتون، طبیعی و بکر باشه، روستای آبنیک رو از دست ندین.

 

آتلیه عروس 

آتلیه عروس

 

عکاسی عروس در روستای کرکبود

کرکبود یکی از روستاهای فوق العاده خاص و متفاوت در طالقانه که کوچه باغ‌های بی نظیری داره و برای ساخت یه کلیپ عاشقانه بهترین گزینست!

آبشار زیبا و خاص کرکبود، یکی دیگه از جاذبه‌های گردشگری این روستاست که به آبشار کر شهرت داره. این آبشار داخل دره‌ای با دیواره‌های صخره ای واقع شده که فضا رو برای ثبت عکس‌های زیبا مناسب کرده است.

 

آتلیه عروس  در غرب تهران

آتلیه عروس  در غرب تهران

 

عکاسی عروس در روستای وردیج و واریش

در غربی‌ترین نقطه شهر تهران و در امتداد جاده‌ای کوهستانی و پیچ در پیچ، در دل کوه‌های البرز میانی، دو روستای کوچک و آرام به نام وَردیج و واریش وجود داره. روستاهایی که فارغ از همهمه و شلوغی شهر تهران، ساکت و آرام در دل کوهستان البرز جا خوش کردند.

این دو روستای خوش آب و هوا، از طبیعتی به معنی واقعی کلمه خاص برخورداره. اردیبهشت زیباترین ماه برای گرفتن عکس های عاشقانه و دو نفره در این روستاهاست.

اما قسمتی از روستای واریش به طرز عجیبی آدم رو متحیر می‌کنه. قسمتی از کوه‌های اطراف این روستا، در اثر عوامل جوی و محیطی به شکل آدمک‌های زیبایی دراومدن که عکاسی عروس کنارشون خالی از لطف نیست.

 

آتلیه عروس  در غرب تهران

آتلیه عروس  در غرب تهران

 

عکاسی عروس در شهرستان طالقان

بی اغراق باید بگیم که یکی از بهترین مناطق برای گرفتن عکس عروسی، برای ساکنین تهران، کرج و قزوین، شهرستان طالقانه.

کوهستان‌های طالقان از ‌یه طرف به ارتفاعات کندوان و از سوی دیگه تا قزوین ادامه پیدا می‌کنه.

این منطقه کوهستانی با جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده، از کوهستان و دریاچه طالقان گرفته تا روستاهای تاریخی و بکر با کوچه‌باغ‌های زیبایی که داره، یکی از مناطق پرطرفدار برای عکاسی و طبیعت‌گردیه.

 

آتلیه عروس  در غرب تهران

آتلیه عروس  در غرب تهران

 

 قطعاً همه دوست دارن؛ از این شهرستان های زیبا و طبیعت‌های خاصش، عکس‌هایی فرمالیته، زیبا و خاطره‌انگیز به یادگار داشته باشن.

جهت رزرو خدمات آتلیه عروس شاین  کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﭼﺎر اﺑﺰار ﻣﻔﺘﺨﺮ اﺳﺖ ﺑﺮاي اوﻟﯿﻦ ﺑﺎر در اﯾﺮان موفق ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ محصولاتی از قبیل: ﺑﻮﻟﺖ ﺗﻨﺸـﻨﺮ ﻫﺎي ﯾﮏ، دو و ﺳﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮدﮐﺎر ﭘﯿﺴﺘﻮن و ﺗﻨﻮع در ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻮﮐﺖ ﻫﺎ ، انواع جکهای هیدرولیکی صنعتی شامل: جک کتابی، جک نیمه کتابی، جک با مهره ایمنی، جک با برگشت خودکار، جک یک طرفه با پیستون وسط باز، انواع آچار ترک هیدرولیکی و پمپ های فوق فشار بالا ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﻓﻨﯽ روز دﻧﯿﺎ و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻗﯿﻤﺖ ﻗﺎﺑﻞ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﻌﺘﺒﺮ اروﭘﺎﯾﯽ ﺷﺪه و ﺑﻪ اﯾﻦ وﺳﯿﻠﻪ،ﮔﺎﻣﯽ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﮐﻮﭼﮏ در راﺳﺘﺎي ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺻـﻨﻌﺖ و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮي از واردات اﯾﻦ اﺑﺰارﮐﺎرا در صنایع مادر مانند : ﻧﻔﺖ، ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ، نیروگاه، ﺳﺎزه، ﺳﯿﻤﺎن، ﻓﻮﻻد و ... برداشته است . هدف اصلی این شرکت طراحی و تولید مجموعه ای از محصولات متنوع، با کیفیت، زمان تحویل مناسب، خدمات پس از فروش سریع و قیمت قابل رقابت جهت ایجاد یک همکاری سود آور مشترک با مشتریان میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 387
  • بازدید کلی : 759